loggbok 5

ÅH, idag är jag brutalt seg. men ja, igår så packade jag iaf iväg mig till den första fotograferingen!
Det gick bra tycker jag, slängde upp bagrunden och började trycka av båda kamerorna. Och åh vad underbart det är att plåta med den gamla praktican. Men de bilderna får bli framkallade lite senare. Jag har även suttit och bläddrat fram bilden jag ska använda och pillat klart med den i photoshop.
Ångrade mig om att ha bilderna i färg ganska snabbt och gjorde den svartvit direkt. Kände att det gav mer, and i like it! Imorgon släpar jag mig iväg för ännu en fotografering.

Kommentarer
Postat av: Loppe

Yo skalbaggen, Jag är ju typ ledig nästan när som helst i veckan :) Imorgon förmiddag ska jag dock tvätta och hjälpa Jonas att städa typ men i övrigt har jag tid :)

2012-04-30 @ 19:57:14
URL: http://noisywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0