dröm

Min största önskan är ju att kunna börja jobba som fotograf, jag vill inte fotografera som en hobby bara för då känner jag att har jag för lite tid att plåta, så kommer jag vara trött den lilla tiden och då kommer det glida iväg. Så mitt mål är att lyckas. Sen har jag en liten barnslig dröm.. att en vacker dag få fotografera för National Geographic.
Haha, det känns ganska långt borta, men den drömmen har jag haft länge och det är inget som lockar mer än att få åka iväg, vart som helst i världen och bara få fotografera och sedan visa upp för hela världen vad man vart med om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint skrivet, finis.

2011-07-29 @ 00:54:20
URL: http://lookforcoco.blogg.se/
Postat av: Lovisa

National Geographic var också mitt mål.. :P Grymma bilder!

2011-07-29 @ 17:59:46
Postat av: Mamma Anna

Du har alltid varit enormt intresserad av ödlor och den sortens djur:)Och du önskade dig en gång en haj som husdjur, den skulle du ha i badkaret. Du var helt seriös. So go for it!

2011-07-29 @ 20:15:25
Postat av: Anna Z

Såklart att du ska lyckas!!! Så bra bilder, roligt att få se. Din "barnsliga dröm" är en fantastisk dröm! :) Lycka till!

2011-07-29 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0