loggbok 1

Ja, här ska nu börjas skriva loggbok för mitt projekt jag dragit igång. Det håller på fram till slutet av maj då jag hade tänkt att redovisa ett stort gäng med bilder. Det ska vara avskalade porträtt på människor i alla åldrar. Målet är att fånga något äkte inom alla istället för det tillgjorda jag alltid plåtar. Det ska som sagt vara väldigt avskalat, man ska bara se den riktiga personen och för att förstärka detta ska axlarna vara bara, inget överdrivet smink och inga överdrivna smycken. Har nu laddat kamerorna och börjat skrapa ihop en lista på människor jag vill ha med.
Under detta projekt kommer jag att använda mig av både digital teknik och analog. Grundidén fick jag från att kolla på gamla porträtt, så kom sedan på att det skulle vara kul att plåta med gammal teknik också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0